Tuesday 30 October 2012

dear 'nenek'

aish,dah kenapa luahan hati aku kat twitter dah buat kita gaduh besar macam nie sekali. tak naklah sayang. me love our friendship. and yes my fault coz doesn't understand your feeling when do that. aku touching,kau tahu kan aku kuat touching??? please and please jangan marah dengan aku.. me is stupido girl who doesn't think before act. i'm such  stupido.

kau harap benda yang sama aku harap. kau harap aku share happiness kau,and aku pun harap benda yang sama. bila abang aku kawen haritu aku harap sangat kau cakap something,but maybe kau busy and tak perasan. but takpelah,benda dah lepas. and again me say sorry..aku taknak kita lupakan moments kita kat matrik yang aku anggap berharga and i hope you feel the same.

and yes aku touching bila kau kate kau tak suka zaman matrik,which is me one of that. masa tu aku dah start fikir negatif. aku tak cukup bagus jadi kawan kau macam kawan2 UKM kau yang lain ke? (masa tu jugaklah kau puji2 diorang melambung2 bebagai andi'm jealous). padahal tak patut pun aku rasa semua tu,aku nie dah besar kedabak masih dengan perangai kalah budak tadika. maaf :(

hak berkawan hak orang ramai,and yes kau pun ade hak yang sama,aku tak patut buat macam tu. :'(
malu nyer aku dengan kau,but kalau aku tak buat macam nie lagi teruk nanti..

bila classmate kita yang lain tanya kau kat aku,aku tak tahu nak cakap ape. sebab aku pun tak tahu pape dah pasal kau sekarang. then diorang start buat pelik sebab kita dulu rapat giler,bila dah duduk jauh memasing dah tak contact. and haritu aku whatsapp kau,kau tak balas. maybe sebab aku jarang on whatsapp tu. and kau pun terlupa nak balas. aku touching lagi kat situ. aku pikir diri sendiri jer tak pikir dah maybe kau sibuk or ape ke.

its okay if kau dah fobia nak kawan dengan budak 3 tahun macam aku nie haa... aku terima kesan dari my action.. and again MAAF :'(

me miss our time hang togother and gaduh macam dulu2..

















No comments:

Post a Comment