Wednesday 18 April 2012

the last teen

13 april aritu dah genap aku berumur 19 tahun. aku dah 19 tahun hidup kat bumi Allah ni??biar betul??btw alhamdulillah Allah masih bagi aku kesempatan untuk hidup lagi sehari dan setahun kat bumi Allah yang indah ini..

tapi dah tua2 bangka nie pun ade hati nak celebrate..hahaha,lawak2..nie sume classmate aku punya kejelah..aku tak tahu menahu langsung pasal surprise ni..aku memang tabiklah kat diorang sebab berjaya memperdayakan aku dan korang memang layaklah dapat anugerah pelakon terbaik abph..hahaha..dan bestfren aku yang berlakon lupa bufday aku dan si seorang nie yang membuat aku duduk jauh daripada tempat projek diorang..hahaha,korang memang hebat aku tak suspek langsung apa2 taw..btw thank a lot kawan-kawan sehati sejiwa sebulu sekepala setelinga seperut semata sewarna dan berse100x lagi lah...terima kasih sangat-sangat..

 dia lah yang berusaha buat aku jauh dari tempat projek diorang..tengok tu dia pegang tangan aku kuat kot..
 ni kek yang diorang belikan..hahaha..RARE-DA tu name panggilan aku dalam kelas lah..
 tengok apa yang diorang buat kat aku lepas kena penyek telur kat atas kepala..geli kot..sabar jela.. :)
 di belakang tabir
 aku dah macam kuih dah ni
 look what they have done with  my spectacles!!
 hahaha,dah puas main tepung,tangkap gambar pulak
 they are so handsome and beautiful.kan?
 muka-muka dah kena tepung
pusing-pusing tasik lepas masing-masing kena mandi tepung

dan terima kasih sekali lagi korang sebab buat surprise nie..aku betul-betul terkejut..tak perlu bagi hadiah mahal-mahal,tak perlu membazir duit korang nak buat sume nie sebab aku dah sayang korang dari awal lagi..
p/s: lets all together fight for our future,face the exam,graduate and go to universiti..this are what we waiting for and fight..chaiyok!! chaiyok!! i know we can do..

No comments:

Post a Comment