Saturday 7 April 2012

terasa

sekarang gunung berapi aku sedang menggelegak..apasal??sebab manusia yang dulu kami sangat la rapat..aku ketepikan buku dan buka blog kesayangan aku untuk aku luahkan perasaan ini..tak sanggup aku menangis sorang2 bila masa sekarang sudah sangat menyakitkan hati..laju tangan aku berjalan menaip satu persatu kata-kata ini..

wahai manusia yang itu,
ko pernah pikir kenapa aku tiba-tiba nak rasa jeles pasal benda tu??
ko pernah tanya hati ko asal aku tiba2 nak emo pasal benda tu??
yang ko tahu marah hati ko..
ko tak pernah nak terlintas ke kat fikiran ko pasal perasaan aku..
kalau dulu aku tak ada sebab nak benci ko bila ko start jauh daripada aku..
dan sekarang aku dah ada sebab itu untuk benci ko wahai 'kawan'..
dan terima kasih untuk doa kau itu..
kalau mulut kau tu masin insyaAllah tak lama lagi akan termakbul doa kau wahai 'kawan'..
menangis aku bila baca doa kau yang satu tu..
bukan terharu tapi pilu..
sampai macam tu sekali benci kau pada aku hanya sebab yang kecil itu..
tak mengapa tak perlu mintak maaf pada aku..
aku dah lama maafkan kau..
kalau aku kat tempat kau pasti aku pun akan meletup..
tapi insyaAllah aku tak doakan kau begitu..
kejamnya aku kalau sebegitu doaku padamu..

ya,benda tu aku yang reka sendiri lepas aku lihat gambar ko di muka buku..
tak ada sesiapa yang fitnah kau..
tak ada sesiapa yang bagi tahu aku..
aku yang mereka cipta cerita itu..
dan aku cemburu melihatnya,kau tahu!!!
eh kau tak tahu.
yang kau tahu hanya doakan aku sebegitu..
tak apa,semua salah aku..
btw terima kasih sebab sudi berbaik dengan aku walau tak sampai sehari
selepas bertahun2 kita tak bertegur sapa..
terima kasih sekali lagi wahai 'kawan'..

No comments:

Post a Comment