Tuesday 17 July 2012

'kawankapal'

'kawankapal atau bahasa omputeh frienship...jujur aku katakan masa aku masuk alam kematrikan aku rasa benci..benci dengan suasana yang baru,benci dengan situasi matrik terletak dalam hutan..tapi sekarang lepas hampir 10 bulan aku tempuh alam kematrikan baru aku tahu yang sebenarnya best duduk sini..dan tarikh 8/4/2012 sangat aku ingat sampai bila-bila..kenapa??kejadian demi kejadian berlaku dan bukan semuanya manis tapi yang pahit tu tak jejaskan pun kemanisan yang manis..

tarikh ini aku dan classmate gathering sama-sama untuk kali terakhirnya..hari yang sangat best dan aku akan ingat sampai bila-bila..aku tak sangka sebenarnya kita serapat ini dan korang sangat la sporting..aku akan rindukan saat itu bila kita keluar nanti..sangat-sangat rindu..kalau boleh aku nak kita masuk universiti yang sama nanti..insyaAllah..jom kita sama-sama graduate dengan jayanya pada sem ni walaupun kita tak berapa bagus pada sem dulu..aku yakin kita boleh..'

hanya Tuhan saja tahu betapa rindunya aku pada saat kita bersama..dan coretan di atas dah lama aku simpan saja untuk kenangan..dan mungkin korang lupa pada tarikh 8/4/2012,tulah tarikh kita bbq dan bermain suka suki bersama..dan sekarang kita semua sudah mendapat tempat di universiti..ALHAMDULILLAH..tidak sia2 segala susah payah kita selama ini..walau kita tak sama universiti (ada yang gedik2 g sama universiti,jeles aku tahu),korang tetap dalam hati aku..sobs sobs..masuk alam universiti nanti jangan terkejut beruk pulak ea..flying kiss aku untuk korang..
muahhhhh...<3

 <3 gambar skema kita bersama <3


p/s:jangan lupa jemput aku bila kawen nanti..weheee :-)










No comments:

Post a Comment