Wednesday 15 February 2012

berjauhan..



aku dan dia..
berjauhan untuk tempoh yang lama..
yang belum pasti bilangan tahun..
mungkin setahun, dua tahun, sedekad..
kami tak tahu..
kami hanya mampu berdoa yang terbaik..
teknologi sekarang mendekatkan kami..
facebook,3G,skype..
kami gunakan sebaik mungkin..
berjumpa,berdepan..
jauh sekali..
dia disana aku disini..
kami berlainan negara..
tapi hati kami masih sama..
insyaAllah..
semoga kami kekalkannya hingga termampu..


hanya doa yang mampu aku titipkan..
aku tak minta lebih,
hanya jaga diri kamu disana..
jaga makan minum..
jaga segala supaya aku senang disini..
i trust you..
harap,jarak ini tidak memisahkan kita..



to build a great RELATIONSHIP,
use TRUST as brick and patience
as cement because sometimes,
love isn't enough.

No comments:

Post a Comment