Tuesday 14 February 2012

kegembiraan :)

alhamdulillah,lagi dua bulan aku akan menghabiskan pengajian aku kat matrik ni.harap2 dapat buat yang terbaik untuk melayakkan aku masuk uni nanti..amin..wish me luck k..


aku rasa dah lama sangat tak menulis kat cik belog nie..dah naik nazak dah sebab jarang bukak..
takpe2,hari nie macam banyak jer citer aku nak share..one by one k.. +_+


ok,firstly aku happy sebab hubungan aku dengan dia makin baik..walaupun kami bermula dengan hanya main2 tapi sekarang alhamdulillah tak main2 lagi..jujur aku katakan aku terima dia hanya sebagai batu untuk tolong aku lupakan lelaki bedebah tu.. (p/s-saya dah bagi tau kat awak kan..)
tapi lama2 perasaan tu dah bertukar sedikit demi sedikit..ya,kalau korang kenal dia korang akan kata dia seorang yang baik..sangat baik..sampai aku rasa aku tak layak untuk dia..tapi dia macam biasa akan kata..(mana ade manusia yang perfect kat dunia ni..perempuan dan lelaki dijadikan untuk saling melengkapi and bla bla bla)..yup,macam tu la dia kan membebel..peh,menanah telinga ko kalau dengar dia membebel walaupun tanpa dia sedar dia ulang benda yang sama setiap hari..*agak2 nie skrip masa awak berlakon kat tadika dulu kot..dah2,yang penting you are belong to me..no one can take away you from me.NO ONE,except GOD..ingat!!!


pastu aku nak citer pasal hidup aku dengan twitter!!yup,twitter..
mula2 aku ingat twitter nie membosankan..seriously,kalau dulu aku addicted dengan facebook,but now twitter is my new sweetheart.. aku sedang giler addict kat benda alah nie taw..korang pun try la buat twitter,nanti bagi tau aku ea.. aku boleh follow..kita men2 tweet nanti.. :) aku start dengan dunia tweet nie sebab kawan gaduh,farah yang paksa..kalau tak sebab dia tak de maknenye aku giler tweet nie..jangan harap..
sape yang ade twitter tu follow aku kat SINI taw..sayang korang.. <3


korang,korang,korang..ape perasaan korang kalau ade someone yang sedang buat korang menaruh harapan meninggi menggunung...kita punya ingat yang dia suka kita ape la,tapi sume tu tak sure pun..entah,aku pun xtau..memag tak kena kat aku,tapi aku rasa orang tu tak patut bagi harapan kat kita kan..mungkin dia ingat dia hanya main2,tapi selalunya perempuan akan menganggapnya lebih tau..tak baguslah macam tu..nanti tiba hal lain pulak yang jadik..taknak la..when we expert more,we will hurt more..remember that..nie pun untuk aku jugak takut benda nie akan terjadi pada aku..mana tahu..

last but not least..

Love is a miracle, sweet as can be,
That will always remain a complete mystery.
For though it is something that's centuries old,
It cannot be purchased for silver or gold.
But instead must be given of one's own free will,
...
And received with no promises it must fulfil.
And once it's exchanged in this time-honoured way,
There's nothing that love cannot manage to say.
No problems too great and no problems too small,
For love, like a miracle, conquers them all.
And leaves in their place such a feeling of peace,
That joy, just like love, cannot help but increase!


 
 

No comments:

Post a Comment