Thursday, 19 January 2012

don't give up treasure your life and conquer the world!!!!

haa..tajuk aq memang tak nak panjang lagi kew??ah,suka ati,jantung,kaki,tangan,hidung aku la kan...blog aku...ok,tiba2 emo..

dah2..back to our topic..aq,lately i just get my band for muet and  alhamdulillah..quite satisfied with the result..and,aku terus bagitau my english tecer at school..and alhamdulillah she ok with my result and advice me that 'that give up treasure your life and conquer the world'...yes teacher...i always remember that eventhough sometimes i failed to do well in my exam or test..

disappointed right???lagi2 bila kawan rapat kita markah dia jauh giler tinggi dari kita..peh,memang menusuk kalbu giler time 2...takpe...perasaan macam tu akan buat aku lebih bersemangat untuk berusaha..betol tak??

ok,tapi ade jugak yang wat aku geram dengan seorang hamba Allah nie..she really make me piss off..huhhhh...damp you..tak perlu kot jadi penyampai berita sedih markah orang..cakap kuat2 lak tu..peh,memang terbaik la kan..tau la markah ko tinggi(tinggila sangat)sambil mata ke atas,tangan kat dada..tapi bila markah ko rendah,tak pulak ko cakap kuat2 kan..cehhh..hipokrit...ade lagi orang macam nie...puihhhh3....(sampai basah skrin lappy aku)

ish entry nie bukan nak buat citer bengan ke ape,tapi nak share happiness aku tentang muet..
btw,harap korang doakan aku yang terbaik yer..my final is around the corner nie..peh,takoooot...
k la..byebyebyebye..assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment