Monday 2 January 2012

semangat...

muka aku giler semangat

yeayyyy!!!!!!! tahun baru,azam baru and belog kite pown nak berwajah baru....TARAAAAA... cantikkan...*ok,fine..masuk bakul angkat sendiri.. bersastera la plak...hah,ape aku kesah..


walaupun cik belog aku nie xde header gempak2 macam pengeblog lain *cop btol kew bahasa aku nie??


harap maaf yer... bm aku nie KO sikit tp still  A+ yer waktu SPM..ok sambung ayat tadi...walaupun belog aku nie simple pimple jer..tapi aku suka..simple is better right...macam tuan dia jugak..simple2 jer...*tipu..

semalam tahun baru kan???korang dapat tengok tak muka api yang besor2 tu?? aku dapat dengar jela... camne eark?? untungla korangkan dapat tengok... akak aku pown sengaja menjelskan aku dengan anta gambar family ktorang yang berlatar belakangkan bunga api yang cantik tu..cis ko kak...mentang2 ko kat umah..takpe2 lain hari aq balas balik..


No comments:

Post a Comment