Tuesday 3 January 2012

senyum

eh,masih dalam mood tahun baru kan??  aku pun masih berkobar2 dengan tahun baru nie..korang??? tentu dah banyak citer menarikkan dalam tahun 2012 nie kan?? aku pun..hehehe (:

hari ini aku dapat sesuatu yang mampu buat aku tersenyum sampai sekarang..even waktu aku tido tadi pun aq still tersenyum taw..*ini betul2 bukan tipu ea.. sampai roomate aku takut nak tegor aku,takot2 aku da sewel..

terima kasih kat kawan aku sorang nie yang tolong bagi tahu aku ea...ko memang spy sejati aku lah kan...farah kan???nanti ape2 citer lagi ea..kihkihkih..sayang ko..

ok2..balik pada topik...asal aku leh tersenyum lebar sampai ke tido pown aku senyum?? haruslah... hati aku sedang berbunga riang gembira bila tahu dia buat macam tu...sweet la..aku rindu bila kau macam tu...sangat rindu..
tapi kalau nak mengharap tinggi menggunung macam klcc pown tak boleh kan..nanti hati aku yang merana gila nak mampus..sayang..dia bukan lagi milik aku..malah sudah mempunyai bunga cantik dalam hati..takkan nak letak bunga tahik ayam macam aku ni kan..cis.. *tapi aku ni bunga tahik ayam yang cantik la..untung..aku hanya mampu senyum dari jauh...tak mampu untuk ucap terima kasih..

tapi kadang2 aku terpikir..siapa aku pada dia???kadang2 dia buat aku menaruh harapan..tapi aku takut aku bertepuk sebelah tangan...mungkin betul,aku hanya bertepuk sebelah tangan..ahh..aku tak mengharap pun kitorang boleh macam dulu,even untuk kami menjadi kawan pun macam susah untuk aku..*mungkin..

ok,sekarang tiba2 perasaan sedih menguasai diri..cisss..pergi jauh2 la..aku tengah hepy nie...dah2..aku tak tau nak mengarut ape lagi...k byebye...

2 comments:

  1. ASSALAMUALAIKUM..NAK JEMPUT DATANG KE BLOG KITE
    MAXI SKIRT, PALAZO PANTS, INNER NECK ALA MAYSAA, INNER DIAMOND
    ALL UNDER RM40...
    SEBUT PASAL SENYUM NI..SENYUM ITU SEDEKAH..YE TAK

    ReplyDelete
  2. betol2..xsalah kan sambil tido kite bersedekah..

    ReplyDelete