Saturday, 31 December 2011

new wish

never look back..

yup..year 2011 almost gone and let it go...never turn back and accept the fact although it is hurt you.. this is the best to us..what has gone,let it be..

tahun baru haruslah ada azam barukan?? eh tapi azam korang yang dulu2 da tercapai belom??
kalau yang lama pun belom terbuat lagi camne nak buat azam baru nie..ish3..kalau da berazam tu,hati harus kuat.. iman harus teguh..betol tak??

aku??of coz la azam aku tahun 2011 da tercapai.. ape dia?? opss,maaf.. bukan untuk ketahuan umum..
hehehe..

tapi azam baru nie macam menakutkan aku jer..azam aku tahun nie nak kurus la... kurangkan berat badan..boleh ke aku buat..aku dah pernah try da,tapi macam makin gemok ade la..hissshh.. guane nie wehhh..

takpe2..hati harus kuat..iman harus teguh la sayang..KURUS pada tahun 2012..tapi bukan tahun 2012 jer tp pada tahun2 yang berikutnya juga..insyaAllah..amin..untuk kesihatan aku jugak..korang doakan aku tau..*ceh macam nak gi berperang da aku nie..

tahun 2012 nie aku dah tak nak dengar orang kata aku G lagi,ok??? tapi panggil aku ARE-DA KURUS..diulangi KURUS..kata2 tu kan doa..kalau asyik kata aku gemok memang la aku gemok..
*jangan nak salahkan orang lain arr syuhada oi..

cepatla sikit pukul 12..da tak sabar nak tengok bunga api nie..
*cop.aku nak tengok bunga api kat mane dalam hutan nie..
huhh,harapan tinggal harapan jela..mak!!!nak tengok bunga api yang besar2 tuh..



cantiknya....bling bling mata aku.. *____*

1 comment:

  1. PENCINTA FASHIONS / HANDBAGS!
    Countdown Sale berlanjutan! Jom temui kami di:
    http://mrsladysstylo.blogspot.com/

    ReplyDelete