Friday 18 November 2011

rindu mereka

korang mesti ingatkan kenangan manis kita waktu sekolah.. kenangan kita bergembira dengan kawan2.. lagi2 kalau kita duduk asrama.. bila da berjauhan dengan keluarga.. konfemla rindukan.. dah lah tak boleh bawak fon(tapi aku bawak jer).. rindu kat family menggunung2kan.. dah lah tak pernah dok jauh2..


family besar aku..*masih ramai yg xde dalam nie taw..

ayah,mak,unknown,akak...

tapi nasib baik kawan2 banyak membantu.. diorang yang wat kita hapy and ingatkan kita tujuan kita  ke sekolah..diorang tempat kita bergantung bila kita susah..susah nak jumpa kawan macam kita sekolah dulu..

tapi sekarang bila da besar masing2 bawak2 diri ke perantauan.. masing masuk u la,kolej la.. masing2 da berjaya..mesti best kalau jumpa diorang semula kan..

tapi saya paling rindu zaman sekolah rendah saya.. zaman sekolah yang paling manis dan sangat menyeronokkan..masing2 enjoy tak pernah nak pikir masalah.. saya masih ingat cikgu saya yang sangat garang..terutamanya cikgu mt..peh memang takot giler arr weyh.. tapi sebab cikgu tu arr saya suker mt taw.. sangat rindu cikgu tu.. dimana cikgu tu skang eark.. 

sangat rindu kawan2 sekolah rendah saya.. hanya jumpa di laman sosial jer.. bila mahu berkumpul dan berjumpa macam dulu..bestnye.. masing2 da besar.. masing2 da berjaya..

jamuan akhir tahun f5



nie sume kawan asrama aku...f5 mmg byak nie jer pown..
cutenye korang waktu nie.. ;)



nie kawan sekolah lame aku.. waktu nie aku da pindah pown.. and gambar nie aku curi dari fb kawan aku.. sory..

bila aku ade dulu korang tak nak lak tangkap gambar macam nie.. benci taw.. :(
nie kawan masa aku kecik.. masing2 cute jer waktu nie..hahaha


ramai lagi kawan2 aku waktu sekolah dulu.. soryla,aku xdapat nak tunjuk sume..nie jer yang aku ade.. waktu sekolah rendah takde la.. sdey jer.. takpe nanti aku cuba cari..

No comments:

Post a Comment