Friday 18 November 2011

awak sangat tidak ditempatkan di hati saya,tahu..



betol tu.. learn to admit your mistake before someone exaggerates the story.. aku da mula dengar cakap2 orang yang kate aku nie perigi cari timba,perasan,gedik or whatever.. ok,fineeee cakapla ape yang korang nak cakap..ade aku kisah???yang tahu perkara sebenar hanya aku.. kat sini tempat aku meluahkan segala.. bukan untuk mintak simpati atau cerca.. btw terima kasih di atas keperihatinan anda semua..



juga untuk si dia... maaf,saya tulis bukan untuk minta kamu berbangga.. atau empati.. saya hanya tulis luahan isi hati.. terima kasih sekali lagi untuk segalanya.. tapi kamu sangat tidak ditempatkan dalam hati saya.. hanya kisah dulu menjadi ingatan.. bukan kamu.. maaf..




insan2 yang selalu ambik berat pasal aku(selalu mengutuk belakang)..terima kasih sebab prihatin.. tapi da tak perlu kot.. aku bukan artis tok korang ambik tahu.. aku manusia yang selalu buat silap.. selalu korang cerca.. takpe.. paham.. aku pown selalu kat tempat korang.. 



sekarang aku sudah bahagia.. bahagia bersama si dia.. si dia yang memahami.. jangan ganggu aku dengan dia k.. aku tak mampu kehilangan dia lagi.. terima kasih..





No comments:

Post a Comment