Thursday, 17 November 2011

mungkin lebih berhati-hati lain kali.. :(

mungkin lebih berhati2 lain kali untuk memilih kawan.. manusia bertopengkan haiwan terlalu banyak sekarang dan terlalu hipokrit sampai kita tak mmpu bezakan..



ya..aku sudah terkena.. terkena sama si dia yang konon bergelar kawan.. depan aku dia sangat baik.. sangat innocent.. baguskan dapat kawan hipokrit macam tu.. tapi aku bukan orang yang bertuah untuk mendapat sahabat macam ko la kawan.. aku lebih rela ditikam daripada mendapat kawan yang menikam aku dari belakang..sakit tahu..



tolong aku dengan mengubah diri kamu kawan.. memang aku pun bukan sempurna dan bukannya baik.. tapi aku tak sejahil ko dengan menikam kawan sendiri.. kononnye sanggup berkorban apa sahaja.. kononnya sentiasa ade bila aku perlukan ko... tapi bila tiba masanya,mana ko?? ade kew ko nak tanya kabar aku?? ade kew ko nak wish kat aku?? ad kew ko nak bagi kata2 semangat kat aku??




mungkin aku yang bersalah.. terlalu percaya akan kata2 manis ko.. tidak pedulikan kata2 orang tentang ko.. aku terlalu manjakan ko.. bila kau mahu sesuatu barang aku,aku berikan.. bila kau kata kau sibuk,tak mampu tolong aku,aku percaya.. takpe aku boleh buat sorang2.. bukan susah pown.. tapi bila ko mahu pertolongan aku,dengan sgera aku tolong walaupun waktu tu aku tidak sihat..




mungkin ape yang aku tulis nie,ade yang akan kata aku nie bajet baik.. k finee.. aku tak kisah.. tapi terima kasih ye 'kawan' sebab sudi menjadi kawan aku yang hina ini.. yang kau nampak hepy jer tapi sebenarnya aku lebih banyak kisah sedihnya...maafla kalu aku bukan kawan yang kau harapkan.. nasib baik kita sudah berjauhan.. tidak perlu kita berjumpa lagi..



                                                                        




                                                                                                                             untukmu 'kawan'

No comments:

Post a Comment