Monday, 14 November 2011

wishlist

i have a list..wishlist..dengan kata laen 'hajat senarai'..macam2 aku nak and buat..bila ade duit semua boleh dapat..betol kew??ahh..whatever..
nie antara list aku..hopefully will fullfill one day..insyaAllah..



                                                                   dslr..my first to get it





                                  i wish to have a bedroom like this.. love it so much





                         i love to meet her one day...she so cute and gorgeous..don't you think??




a girl playing guitar look cute and i want to be one of them..(perasan :] )







ha nie top list aku..BALI..aku mmg da lme bercita2 nak pegi bali nie..ahh,spe la nak belanja aku gi sini..ade sape2 nak teman??tak syok arr gi sorang2..






          ha ni pown best..aku nak bela kucing banyak2... i love cat so much.. dulu aku pernah bela   
   kucing..tompok.. and waktu tu aku baru balik dari asrama.. sampai jer umah kucing tu da mati.. kesian kan.. kucing tu selalu tido dengan aku kalau aku balik taw..sedih bila dye da takde... :(






                 ok,habis list aku..kalau akan datang ade yang baru aku tambah lagi k..
                                           P/S..ade macam muka aku tak??hahahha





                                                                     hepy are-da

No comments:

Post a Comment