Sunday 20 November 2011

saya telah jatuh cinta

ya..aku telah jatuh cinta..jatuh cinta dengan M.A.I.D...novel terbitan kaki novel..memang bes cter nie..so,aku cadangkan korang try arr baca,konfem korang pown akan jatuh cinta macam aku sekarang..kat sini aku providekan sinopsis.. selamat menikmati!!!



terdesak untuk melucutkan gelaran penganggur yang disandangnya,Noorul rela dalam terpaksa menjawat jawatan sebagai pembantu rumah kepada Harris Tan Sri Hamdan.sikapnya yang cepat gelabah sering menggundah kemarahan Harris,si cerewet tahp gaban hingga menyebabkan Noorul menggelarnya Mr.F(fussy).


daripada berbalas-balas nota berkaitan dengan kerja pada awalnya,boleh pula mereka makan semeja.


fitnah yang melanda menyebabkan Noorul dan Mr.F terpaksa disatukan.siapa punya angkara? asyraf? musuh perniagaan Tan Sri Hamdan?


serabutnya Noorul hanya Allah yang tahu.dia terpaksa berhadapan dengan Puan Sri Kirana yang enggan menerimanya sebagai menantu,Elisa-perempuan 'plastik' yang tergedik-gedik memburu cinta Mr.F,Nurina-bakas kekasih Mr.F yang pulang semula ke Malaysia untuk menagih kembali cinta Mr.F dan si petualang yang mengharu-birukan hidupnya.


apakah perisai Noorul untuk menghadapi pancaroba ini?
'kuali'? 'sudip'?


kalau aku dapat kenal laki macam Mr.F atau Haikal tu kan best.. bahagia hidup.. tapi mimpi jela.. mana ade laki macam tu nak kat aku.. hehehe..

No comments:

Post a Comment