Saturday 5 January 2013

ujian ALLAH

Assalamualaikum pipols !!!!!!
kalau entry dulu dengar lagu sedih pun boleh head banging,but sekarang dengar lagu sedih ke happy ke aku tetap feeling sedih? nampak tak kat situ.. dah mesti lah entry kali nie pasal sambungan haritu kan.terus terang aku katakan,the feeling cintan cintun semua tu hanya aku yang rasa. dia kata dia hanya anggap aku sebagai kawan and not more than that.. ohhh,hancur berkecai hati gua dohhh.. but,definitely lah kan salah aku semua nie. gi gatal2 perasan non-muslim yang hot sentap syok kat kau padahal kau muka tak cantik langsung. nampak tak keperasanan aku kat situ..
but let me share with you all. he did give this song's lyrics.


Bukan Cinta Biasa - Afgan

Kali ini kusadari
Aku telah jatuh cinta
Dari hatiku terdalam
Sungguh aku cinta padamu

Cintaku bukanlah cinta biasa
Jika kamu yang memiliki
Dan kamu yang temaniku seumur hidupku

Terimalah pengakuanku
Percayalah kepadaku
Semua ini kulakukan
Karena kamu memang untukku

Cinta ku bukan cinta biasa
Jika kamu yang menemani
Dan kamu yang temaniku seumur hidupku
Terimalah pengakuanku
DAN INI..

what a word- chris medina


and what you think should i thought when i read the lyrics,which is romantic,about love.memang patutlah aku rasa perasan semua tu kan. so its my fault? malas dah fikir.. after been 2 years not attracted with somebody although some people show their interest to me,and because of the heartbroken i've been through before i never care that. and now when aku dah start ada feeling balik,this happen to me. Subhanallah,dugaan Allah tak akan melebihi kemampuan kita. Dia tahu aku mampu harungi semua nie,dan insyaALLAH aku redha. sebab aku tahu Allah dah sediakan yang lebih baik untuk aku :) insyaALLAH.


"People will hate you, rate you, shake you, and break you. But how strong you stand is what makes you"
Past is nice Place to visit but certainly not a good place to stay.
  Allah yang menentukan hidup kita. Jadi janganlah berputus asa 
 
better hurt with the truth than comfort with the lies
  No one makes a lock without a key and that's why Allah won't give you problems without solutions
With Allah, we have everything we need!

No comments:

Post a Comment