Saturday 3 March 2012

si cinta baru


semakin dekat dengan peperiksaan semakin leka aku dengan hal dunia..
semakin jauh aku dengan buku..
semakin dekat aku dengan benda yang tak perlu..
keputusan Ujian Pertengahan Semester(UPS) akan dikeluarkan..
tarikh 5/2/2012 sangat menyeksa diri..

subjek biology selalu jadi perosak segalanya..
selalu menjadi pencacat keputusan aku..
membuat aku fobia dengan biology..
tapi aku harus kuat,untuk masa depan yang diimpikan..

mujur mak selalu menjadi pendorong semangat..
saat aku tenggelam oleh kepusuan manusia merebut kejayaan..
saat aku kerdil dimata guru..
saat dipandang rendah oleh rakan..

mak selalu bangga akan kejayaan aku..
walau hanya sedikit..
dia selalu buat aku tersenyum..
selalu motivate aku untuk jadi yang terbaik..

insyaAllah demi mak dan ayah..
aku akan mencuba yang terbaik..
membuat yang terbaik yang aku mampu..
mencuba untuk berbaik dengan subjek biology..

biology..
sila tolong aku..
sila sudi menjadi kawan baik aku..
aku mahu kita bersama..

No comments:

Post a Comment