Friday, 16 December 2011

terharu.. :)


yup..saya terharu..sangat terharu..awak,terima kasih... :)


saya tak pernak terfikir untuk kita bersama..
saya tak pernah tahu awak suka saya..
saya tak pernah tau yang saya sangat perlukan awak..
saya tak pernah tahu awak selalu ambik berat pasal saya..
saya tak pernah tahu..


tapi awak tahu,
saya suka bila dengar suara awak yang macho 2..
saya suka bila awak gelak..
saya suka tengok gambar awak yang kiut tu..
saya suka awak marah saya macam awak nie ayah saya..
saya suka awak care pasal saya..
saya suka..


maaf jikalau dulu saya bercerita sampai saya tak pernah ambik tau pasal perasaan awak..
saya tak tahu awak terasa..tapi awak still ambik berat pasal saya..maaf saya selalu cerita pasal lelaki lain kat awak..waktu tu saya masih belom tahu.. :(
maaf kalau saya masih ingat pada orang yang tak patut..yang hancurkan kan hati saya..dan awak pencantumnya..


awak sangat baik dengan saya la..awak tak pernah tipu saya..awak selalu buat saya terharu tau..awak selalu dengar cerita saya yang ntah ape2..cerita sama setiap hari dan juga mengenai orang yang sama..orang yang sakitkan hati saya sampai sekarang..orang yang saya sayang... dulu..

tapi sekarang awak dah jadi sayang saya yang baru.. sayang saya yang saya sayang sangat2..
lebiu <3

tolong jangan sakiti hati saya seperti mana saya pernah rasa sebelum nie..sakit..saya tak nak..saya hanya nak awak jadi awak..dan saya sentiasa ingat awak..sentiasa jadi yang terbaik untuk awak..

awak yang jauh di ukm 2..awak tggu saya kat situ taw..nnt saya datang...         


                                                                         
                                                                                                        *walaupun saya tahu awak tak  baca,atleast saya boleh tunjuk kat awak satu hari nanti..

No comments:

Post a Comment