Friday 2 December 2011

bahagia

untungla..
mereka ade lelaki atau gurl yang sayang mereka..
aku??
tak perlu..
cukup sekali kecewa..
tak perlu lelaki untuk bahagiakan hati ini...
cukup sekadar kawan dan keluarga cute aku yang sentiasa ada di samping aku bila susah dan senang..
mereka tak sakitkan hati aku seperti dia..
mereka layan aku lebih baik daripada dia..
aku sanggup kongsi mereka dengan orang lain,tapi aku tak sanggup kongsi dia dengan orang lain..
mereka tak tinggalkan aku seperti mana dia tinggalkan aku..
mereka lebih sayang aku daripada dia sayang aku..
meeka sentiasa bahagiakan tak seperti dia selalu sakitkan..
baru sedar mereka lebih bermakna dalam hati..
dia hanya jatuh ke tangga yg bawah..
belum boleh dinaiki lagi..
belum sempat dilangkahi..
mungkin nanti jumpa dia yang persis seperti mereka..
tapi aku masih merangkak untuk mengenal dunia..
masih tercari2 di mana diri di letak..
belum pasti untuk itu semua..
belum layak untuk teroka..
bila sudah cukup asam garam baru kembal berani melaluinya semula..
hanya coret untuk senangkan hati..



                                                                     +_________________+

No comments:

Post a Comment